Marketing

Marketing i reklama w nowej firmie

Marketing i reklama w nowej firmie

Marketing i reklama w nowej firmie to podstawa, od której powinniśmy zacząć swoją przygodę z biznesem. To jedyny skuteczny sposób na zbudowanie rozpoznawalności swojej marki i pozyskanie klientów. Niestety czasy małej konkurencji i szukania ofert produktów i usług skrojonych na naszą miarę w gazetach i tego typu ogłoszeniach minęły bezpowrotnie, a każdy przedsiębiorca, który chce osiągnąć sukces reklamuje się w sieci. Właśnie od tego należy zacząć, wybierając odpowiedni kanał reklamowy i agencję, która pomoże nam i wskaże odpowiednie działania marketingowe.

Marketing i reklama w nowej firmie — projektowanie stron internetowych

Jeżeli chodzi o marketing i reklamę w nowej firmie, zdecydowanie powinnyśmy zainteresować się tym, czym jest i co nam daje projektowanie stron internetowych. Miliony użytkowników każdego dnia szuka produktów i usług w internecie. Można nawet powiedzieć, że jeżeli nie masz strony internetowej – nie istniejesz. Jest w tym zdecydowanie dużo prawdy. Strona internetowa to również duże ułatwienie, na przykład, jeżeli oferta firmy jest mocno rozbudowana lub posiadasz regulaminy i zasady korzystania ze swoich usług. Każdy zainteresowany klient, znajdzie wszystkie informacje na stronie, a Ty będziesz miał więcej czasu na rozkręcanie nowego biznesu. Projektowanie stron internetowych należy jednak zlecić profesjonalistom, szczególnie jeżeli chcemy skorzystać z tego, co daje nam pozycjonowanie stron internetowych. Jest ono możliwe tylko i wyłącznie wtedy, kiedy strona wykonana jest zgodnie ze sztuką i odpowiednio zoptymalizowana. Czym jest i co nam daje pozycjonowanie? Jest to szereg czynności, mających na celu ściągnięcie na stronę ruchu oraz osiągnięcie jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce. Mówiąc prościej – jeżeli masz stronę www, ale jej nie pozycjonujesz, może znajdować się nawet na 5 stronie wyszukiwarki. A teraz odpowiedz sobie na pytanie, czy jeżeli szukasz danej usługi, to przeglądasz wszystkie strony, czy maksymalnie dwie pierwsze – jeżeli dojdziesz do drugiej, to i tak jesteś mocno zdeterminowany. No właśnie. Dlatego kluczem do sukcesu marki jest posiadanie strony www oraz jej pozycjonowanie.

Prowadzenie Social Media w nowej firmie

Prowadzenie Social Media, czy to w nowej, czy będącej już jakiś czas na rynku firmie, ma ogromne znaczenie. Rola Social Mediów rośnie w zasadzie z roku na rok, ponieważ aktywnych użytkowników przybywa rocznie o jakieś 12%. Wśród aktywnych na Facebooku osób są klienci firm, również Twojej firmy. Prowadzenie Fanpage na Facebooku umożliwia komunikację z klientami w czasie rzeczywistym oraz informowanie na bieżąco o tym, co dzieje się w twojej firmie. To niezwykle ważne, a klienci wręcz oczekują takiej komunikacji. Jeżeli przerasta cię codzienne dodawanie postów i relacji, prowadzenie Social Media można na szczęście zlecić agencji Social Media, która zajmie się tym w profesjonalny sposób.

Marketing i reklama w nowej firmie – drukowanie ulotek

Jeżeli komuś wydaje się, że drukowanie ulotek to przeżytek – jest w dużym błędzie. Choć jest trochę prawdy w tym, że są one pewnym symbolem poprzedniego wieku, to nadal są jedną z tańszych, ale skutecznych form reklamy. Drukowanie ulotek szczególnie sprawdzi się, jeżeli otwieramy mały lokalny biznes, skupiony na klientach z okolicznych osiedli lub miejscowości. Ulotki w szybki i łatwy sposób dotrą do docelowej grupy odbiorców, informując ich o nowym, ciekawym miejscu w okolicy.

Udostępnij

O autorze